Selamat Datang ke blog sautulhaqq

Jumaat, 10 Jun 2011

Mohon Jasa Baik Anda

Assalamualaikum dan salam sejahtera... Saya telah menyertai sebuah pertandingan membina blog di laman web "Selangor Idaman ku"... Saya mohon jasa baik anda semua vote blog saya yang baru direka yang bernama "MUJAHID MEMBURU SYAHID" Semoga Jasa anda semua vote blog saya dibalas Allah dengan ganjaran pahala yang berlipat ganda... Insyaallah...

Cara-cara anda vote blog saya...

1) Anda perlu membuka laman web "Selangor Idaman Ku" di alamat: http://selangoridamanku.com/



2) Anda perlu menekan butang "Click Here To Vote" di Open Category... Ianya berada dibahagian kanan sekali...



3) Seterusnya anda vote blog saya yang bernama "MUJAHID MEMBURU SYAHID" dengan menekan butang yang tertera kalimah "VOTE"

Semoga jasa baik anda semua Allah membalasnya dengan ganjaran pahala yang berlipat ganda... Jasa anda semua sangat dihargai dan diucapkan dengan ribuan terima kasih... Semoga Allah memberkati hidup anda.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan