Selamat Datang ke blog sautulhaqq

Selasa, 8 Mei 2012

Maaf...

Maaf . . .
Maaf tidak ada cinta...
Hari ini, esok, dan seterusnya...
Sampai benar-benar tiba...
Saatnya cinta itu halal di mata Maha Cinta kita...

Ku cuma menginginkan cintamu setelah perjanjian serah terima termeterai...
perjanjian itu amat penting bagiku dan bagimu...

Maaf...
Kerana aku hanya akan membuat keputusan setelah Yang Maha Cinta kita yang berbicara mengenainya...
Semoga aku layak untukmu...
Dan Allah jadikan diriku layak untuk mengimamimu...
Di dunia maupun akhirat nanti...

aku amat berharap dirimu mengetahui...
doaku di setiap sujudku pada Yang Maha Cinta kita ialah:

"Ya Allah, jika aku tercipta untuknya dan dia tercipta untukku, aku miliknya dan dia milikku, satukanlah kami di dalam redha-Mu"


Tiada ulasan:

Catat Ulasan